اللهم عجل لولیک الفرج

این وبلاگ برای ترویج فرهنگ مهدوی و اسلامی در آقایان و بانوان ثبت شده است
بسم رب الشهدا و الصدیقین

اللهم عجل لولیک الفرج

این وبلاگ برای ترویج فرهنگ مهدوی و اسلامی در آقایان و بانوان ثبت شده است

سلام.
مدیر وبلاگ هستم.
صاحب وبلاگ آقا امام زمانه ، اگه کسی میخواد فحشی چیزی بده نمیگم نیاد وبلاگمون ، بیاد ، ولی قبلش یکم به مهدی فاطمه فکر کنه و........
همتونو میسپرم به مهدی صاحب ابزمان.
موفق باشید و دعام کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

MAHDAVI TEXT

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

مهربانم...           

                 عالم از آن توست...

غریبانه چرا میگردی...؟؟؟؟؟


J

نظرات  (۶)

سلام عرض میکنم.
خسته نباشید.
لطفا متن های کوتاه زیاد تری بذارید.
پاسخ:
سلام.
حتما رسیدگی خواهیم کرد.
سلام
متن ها نسبتا تکرارین ، لطفا بیشتر متن بذارین.
اگه یه وویس زیبا هم رو قالب وبلاگ بود زیبا تر میشد.
پاسخ:
سلام.
چشم.
حتما به هر دو گزینه رسیدگی میکنم.
سلام
اگه متن های طولانی هم بذارید یا دلنوشته بهتر میشه.
پاسخ:
سلام.
ممنون از انتقاد شما بزرگوار.
چشم.
رسیدگی خواهم کرد.
با توجه ب دیگر نظرات یه وویس روی قالب باشه بهتر میشه
پاسخ:
حتما رسیدگی میکنم
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.
موفق باشید مطالب متنوع تری بذارید...
پاسخ:
علیکم السلام.
چشم حتما رسیدگی میکنم
سلام خدمت شما ادمین محترم..
با ارزوی قبولی طاعاتتون
مطالب مفیدی هستن
اجرکم من الله
پاسخ:
سلام ب شما دوست عزیز
ممنونم
لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">